2015. augusztus 9., vasárnap

Teen Wolf

Érdekel a Teen Wolf? Vagy kidolgozott felsőtesteket szeretnél
nézegetni amazon lányokkal megspékelve? Hajrá :)

Sziasztok! ^.^

Ma az egyik kedvenc sorozatomról lesz szó. Igazából az elején nem szerettem annyira, de ahogy menetelt előre a történet, úgy szerettem meg én is.
Teen Wolfot körülbelül 1,5 éve nézek. Tudni kell rólam, hogy én nem vagyok nagy dara-hívő, szóval lightos tempóban nyomtam egész végig, most meg epekedve várom az új részeket.
A tovább után SPOILER ALERT


A sorozat ismertetésével nem untatnálak titeket, hiszen ha már egyszer idejöttetek, valószínű ti is nézitek a sorozatot, többieknek meg ott a snitt.hu, és a rengeteg magyar rajongói facebook oldal ITT, ITT, és ITT. :) Száraz adatok nem lesznek, találtam egy kérdéses kihívást, ennek fogom végigválaszolgatni a kérdéseit.
1. Kedvenc férfi karakter: Team Derek. :) Már az első részekben megkedveltem, és az évadok során egyre jobban ismerhettük meg a személyiségét, hol humoros, hol harcias, mindig kiáll a társaiért. Kár hogy nem szerepel ötödik évadban. Csajok: eye candy alert. ˇ.ˇ
2. Kedvenc női karakter: Lydia. Az első évadban egy gazdag és hisztis khmm... libának gondoltam, de amióta kiderült, hogy egy banshee, nem csak az okos és vicces oldalát mutatja meg, hanem néha igazán lidérces pillanatokat is okozott számomra.
3. Egy férfi karakter, akit nem szeretsz: Ez az ötödik évadra vonatkozik. Cody. Az őt alakító színész a PLL-től igazolt át, teljesen megszoktam Mike személyiségét. És erre bumm jön ide át, ráadásul nem is egy kedves srácot alakítva, hanem egy kétszínű *síp*-t. Irritál a személyisége, körülbelül annyira, mint Daemon Black (sorry guys). Elhiszi hogy bevágódhat mindenkinél, pusztán a kinézetére és az "igéző szemeire" hagyatkozva. Pff.
4. Egy női karakter, akit nem kedvelsz: Victoria Argent, azaz Argent mamika. Örülök neki hogy meghalt. A külvilág felé a mosolygást, a pompát és a harmóniát sugározta, a szeretteivel meg rosszul bánt.
5. Kedvenc vérfarkas: A Derek-aduászt már kilőttem, ezért a legalapvetőbb embert említem: Scott. Igen, néhol eléggé elcsépelt a harcolok mindenkiért stílus, ezért akkor szeretem a legjobban, amikor a sorozatba kis hétköznapi dolgokat is csempésznek, pl.: tanulás a vizsgákra, elfelejtett házik, és így érezzük, hogy igen, ő is ember, és attól, hogy vérfarkas, vannak kötelezettségei.
6. Valami, ami bárcsak megtörtént volna: Allison feltámadása. :( No comment.
7. Valami, ami bárcsak ne történt volna meg: Allison halála. :(
8. Kedvenc Scott jelenet: Amikor (azt hiszem) a 3. évad elején megnéz minden nap egy új szót, hogy tanuljon, ami jelen esetben a tiszavirág életű kifejezés volt, és később beépítette az aznapi beszélgetéseibe.
9. Kedvenc Stiles jelenet: Az UV-party kellős közepén elkezd táncolni, de az a tánc... Mindenkinek látnia kell. :D
10. Kedvenc Derek jelenet: Öhm... az összes? :) Ha egyet kell választani, az első megjelenése.
11. Kedvenc Allison jelenet: az összes amikor Scott besurrant hozzá. #soromantic
12. Kedvenc Jackson jelenet: Mikor elpucolt Beacon Hillsből. ^.^
13. Kedvenc Lydia jelenet: ötödik évad összes, amikor Parrish-vel (ragozásban nem vagyok jó, shame on me) egy légtérben van. ;)
14. Kedvenc szülő: McCall mama. Annyira aranyos ahogy támogatja Scottot. :)
15. Kedvenc tanár: Ken Yukimura. Nyugi, én sem tudtam a nevét, ő Kira apukája. Jó lenne ha ő lenne a töritanárunk. 
16. Kedvenc mellékszereplő: Észrevehető a szériában, hogy akiknek kisebb szerepe van, tuti lesz nagyobb is, ergo előbb-utóbb mindenkiből főszereplő lesz. A mostani kedvencem Mason, aki Liam, a friss hús meleg barátja. Nagyon közvetlen és aranyos, egyből a szívembe zártam.
17. Kedvenc színész: Ide mást nem nagyon tudok írni, csak Dylan O'Brien-t, röviden Dilit, aki a legjobb barátom kedvenc színésze, szóval kötelező őt írnom, különben egy éhes vérfarkas elé vet. :( Az útvesztőért nem rajongtam, de kellemes csalódás volt, kíváncsian várom a Tűzpróbát. Illetve megnéztem a First time című filmjét, amin bealudtam. Nem a film miatt, hanem mert este 11-kor néztem.
18. Kedvenc szerelmespár: Hol kezdjem? :) Scallison (Scott+Allison), Draeden (Derek+Braeden), Stalia (Stiles+Malia), Jordia (Lydia+Parrish). Megjegyzés: van, amiket én találtam ki, szóval valószínű ilyen shipnevek nem léteznek. :D
19. Egy színész/színésznő, akit szívesen látnál vendégszereplőként: túl nagy Jennifer Lawrence fan vagyok, hogy ne az ő nevét írjam.
20. Kedvenc dal, ami elhangzott egy epizódban: Eléggé ismeretlen zenéket raknak aláfestésnek, de amit ismertem, az a Firestone Kygo és Conrad Sewell párosától.
21. Legfelkavaróbb halál: Hallom ahogy a tömeg skandálja, hogy Allison... :)
22. Egy jelenet, ami kettétörte a szíved: Amikor Allison az "utolsó szó jogán" Scott karjaiban annyit mond (szabad fordítás): "Az első szerelmem karjai között vagyok. Az első ember, akit valaha szerettem. A személy, akit mindig szeretni fogok. Szeretlek, Scott McCall. :'( *100-as zsepi bekészítve*
23. Egy jelenet, amitől nem tudtad abbahagyni a röhögést: rengeteg ilyen Stiles jelenet volt, egyet nem is tudnék kiemelni. :)
24. A legjobb "URAMISTEN NEEEE" jelenet: 4. évad vége. Scottra rákerül az a halott állatos csontmaszk (wat), és ő is ilyenné változik.
25. Legjobb csavar: Malia apja Peter Hale. omg.
26. Első évad legsokkolóbb jelenete: Finálé. Sok vér, sok wow, sok küzdelem. :)
27. Második évad legsokkolóbb jelenete: Jackson a Kanima.
28. Harmadik évad legsokkolóbb jelenete: Ez igazából vicces, mert egyrészről megdöbbentő, hogy a tancinő a Darach, de amikor átváltozik druidává, rendesen push up melltartóban, öt kilométernyi uszályos ruhában lépeget egy 10 centis magassarkúban. :D A másik része pedig az egész Jótevő dolog a listával. Eléggé izgalmas részek voltak.
29. Negyedik évad legsokkolóbb jelenete: Derek fiatal. Azt hittem nem tudják visszaváltoztatni de hála a vérfarkasok védőszentjeinek igen. Életem legboldogabb pillanata. ^.^
30. Ötödik évad (eddigi) legsokkolóbb jelenete: Ez a legutóbbi részre vonatkozik, azon belül is az iskolás jelenetre. Azt hittem tényleg meghalnak, nagyon durva volt, amikor Maliának a torkán konkrétan átment egy lándzsa, Lydiának kitépték a torkát... Huh. És Kira ősi szelleme. Wow.
31. Bárcsak megtörténne a következő részek egyikében: Több Lydia és Parrish jelenet <3
32. Szerepelnék-e a sorozatban: ez kérdés volt?
33. Ez a természetfeletti lény lennék a sorozatban: ez nagyon alapvető lesz, de vérfarkas. Ha pedig beteltek a helyek, akkor banshee. Akarom mondani banhee. Lydia nem lenne egyedül. :)

Ha elolvastátok a válaszaimat, az egyrészt azt jelenti, hogy kíváncsiak voltatok, a másrészről pedig kiderült számotokra, mit gondolok a sorozatról. Pár mondatban amiről nem esett szó:
Imádom a szériát, ha ezt még nem világítottam volna meg, a színészek tehetségesek benne, persze vannak mélyrepülések, de ezek nélkül nem lenne sorozat a sorozat. Remélem a következő évadban lesz pár nyugodt napjuk is szegény tiniknek, én már tuti besokalltam volna ettől a sok támadástól. :O
Kíváncsian várom, hogyan tudják az írok kibontani az ötödik évad szálait, mert jelenleg úgy érzem, hogy túl sok mindent akartak egyszerre. Aki sokat markol keveset fog.

Ti mit gondoltok a Teen Wolfról? Írjátok meg kommentben, vagy keressétek meg a bejegyzés posztját a facebook oldalon.

Vérfarkas kísérje útjaitokat!

3 megjegyzés: