2015. július 19., vasárnap

Helló, Világ!

Sziasztok! :)

Ez a mai nap mérföldkő az életemben, ugyanis elkezdem a blogolást. A blog kinézete kezdetleges, sok javítani való akad, de elsőnek (szerintem) megteszi.
Amit tudni kell rólam : 15 éves vagyok, Vas megye egy szerény kis falujában élek és sok élményben volt már részem.
Imádok olvasni. Krimi, YA, fantasy, romantikus, dráma, minden jöhet. Izgatottan várom a könyves rendezvényeket, megjelenéseket, adaptációkat. Több, mint 150 könyv olvasása után van bátorságom megosztani véleményem a nagyvilággal, ha még csak kis cipőben is járok. 
Kedvenceim közé tartozik Leiner Laura összes, az Éhezők Viadala, az Engelfors-trilógia, Harry Potter, Beavatott-sorozat, Tammara Webber könyvei, Időtlen szerelem sorozat, és még sok más.
Odatapadok a képernyőhöz. Sok filmet láttam már, szörnyűt, szomorút, romantikusat, vicceset. Egy valami nem az én asztalom: a horror. Mozifanatikus vagyok, legszívesebben az egész életem ott tölteném le. Kedvenceim közé tartozik az Éhezők Viadala, Beavatott-sorozat, Bosszúállók, de a Napos oldal, a Gravitáció, sőt, a Gru, és a Spinédzserek (:D) is.
A másik szenvedélyem a sorozatok. Minden mennyiségben. Itt jöhet a horror is, habár kispárna és takaró kell hozzá. :D Ez a mánia valahol még kiskoromban alakulhatott ki, már 6 évesen néztem a Barátok Közt című sorozatot, ami ennek az egész útnak a megalapozása volt. Az első sorozat, amit úgymond tudatosan néztem, a Pretty Little Liars volt. Az első résznél beleszerettem, és azóta sem engedem (ki A? pls Marlene. Csak mondd már el.).
A következő sorozat, amit az osztálytársam és legjobb barátom ajánlott a Teen Wolf volt. Szerintem ő az egyik legvadabb fanatikus :D. Az elején annyira nem tetszett, de ahogy az évadok teltek, úgy kedveltem meg egyre jobban.
Itt nem volt megállás, jött a The 100. Egy igazi jövőben játszódó disztópia, ahol egy szabály van: ha mindenki boldog és minden probléma megoldódott...
.... vagy valaki meghal;
.... vagy felrobban valami;
.... vagy a fenti kettő, kiegészítve ellenséges népekkel.
Ezt a sorozatot nagyon gyenge idegekkel rendelkező embereknek nem ajánlom, csoda hogy én eddig nem kaptam infarktust :D.
iZombie. Az elején azt hittem gagyi lesz. A körülötte lévő felhajtás áldozata lettem én is, még nem is láttam az első részt, de már szerettem. Izgatottan várom a 2. évadot. :)
A végére pedig jöjjön egy nagy kedvenc, amiben semmi természetfeletti, rejtélyes dolog nincs. Hart of Dixie. Szívek doktora. Rachel Bilson rulz. Elsőre kicsit bénácskának és egyszerűnek tűnt. Pont ezért szerettem meg. Egyszerű volt. Semmi vérfarkas, semmi nukleáris katasztrófa. Csak magánéleti gondok. Vidámság. Imádom.
Szenvedélyesen főzők. Imádok kipróbálni új dolgokat, főzni addig ismeretlen alapanyagokból, összeütni bármilyen menüt. Nem mellesleg szeretem nézni is, ahogy mások elkészítik, ezért a főzőműsorok nálam number one :). Kedvenc szakácsaim Jamie Oliver, Gordon Ramsay, Nigella, de hogy magyart is említsek Mautner Zsófi, vagy a nagy klasszikus Stahl Judit.
Kütyüfan vagyok. Igaz a telefonom már öt éves, a tévém nem egy plazma, de érdekelnek a technikai újítások, különböző applikációk, új extrák. 
Művészet. Szeretek múzeumokba járni, belemerülni egy szép festménybe, színházba járni. A művészet és kiállítások fellegvárától, Budapesttől messze lakok, de próbálok minél több ilyen eseményen részt venni.
Rendezvények. Vannak kicsik, nagyok. Érdekesek, különlegesek. Valahogy jó csak úgy andalogni az árusok, koncertek helyszínein. Meglepő élmény.
Sport. Na ez az egyik sebezhető pontom. A mozgás és én olyan kapcsolatban vagyunk egymással, mint hal a fára mászással. Próbálok fejlődni, sportos lenni. Imádok úszni, jógázni, kosárlabdázni, annak ellenére, hogy az érvényesülési szintem az ilyen esetekben közelít a nullához :D.
Ez egy rövid bemutatkozás volt, különböző dolgokról később hosszabban is írok.
Addig is éljétek az életek, szórakozzatok, legyetek boldogok és jók! :)

2 megjegyzés: